Jezik: Hr | En

Prodaja 01 3688 666

Ugovorna podrška 01 3688 650

SLA - Service Level Agreement

Aastra

Service Level Agreement, kolokvijalno znan kao SLA je dio ugovora o pružanju usluga kojime svojim korisnicima garantiramo ugovoreni režim kvalitete i podrške. U praksi, SLA uvjetima garantiramo vrhunske performanse implementiranih ili održavanih sustava.

Naš tim za podršku i NOC (network operation center) klijentima osigurava maksimalnu garanciju kvalitete kako bi bili sigurni da infrastruktura radi u skladu s ugovorenim uvjetima. Podrška se pruža remote pristupom kao i on-site, a proaktivni nadzor se vrši s Kodeks centralne lokacije

Razina SLA uvjeta koje možemo osigurati skalira se sukladno potrebama klijenta, a uključuje različite razine podrške poput standardna podrška, komunikacija preko service deska ili telefonom, te hitne intervencije i odlazak na lokaciju korisnika ili u unajmljeni podatkovni centar

KODEKS d.o.o.
Sjedište tvrtke: Drašnička 6, 10110 Zagreb
OIB: 82691288367
DELL EMC PARTNER PLATINUM
DELL EMC AUTHORISED SERVICE PROVIDER
DELL EMC AUTHORISED REPAIR CENTER
Tel: 01 3650 666
Fax: 01 3650 677